Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 62 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Fyzikální simulace ve virtuální realitě
Grünseisen, Vojtěch ; Navrátil, Jan (oponent) ; Pečiva, Jan (vedoucí práce)
Tato práce popisuje použití knihoven SDL, OSG a ODE jako nástrojů pro tvorbu her a jejich integraci do herního enginu. Je popsána obecná teorie o detekci kolizí a její role ve fyzikálním enginu. Použité knihovny jsou taktéž popsány. S použitím vyvinutého enginu je vytvořena a řízena demonstrační herní scéna obsahující tělesa pospojovaná ODE Jointy. Obsah scény a ovládání aplikace úmyslně připomíná styl first person shooter her.
Vizualizace zvuku
Jelínková, Jana ; Schimmel, Jiří (oponent) ; Říha, Kamil (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je vizualizace zvuku, tedy vytvoření objektu, jehož parametry budou měněny na základě časově proměnných parametrů zvuku. V první části se práce zabývá různými druhy vizualizací jak z historie, tak ze současnosti. Dále pak uměleckou teorií vztahující se k vizualizaci zvuku. Ve druhé části práce je popsán postup řešení v prostředí Pure Data, princip získávání vybraných parametrů z nahrávky a vytvoření vlastního rozšíření pro Pure Data.
3D autoškola
Langr, Petr ; Šátek, Václav (oponent) ; Kunovský, Jiří (vedoucí práce)
Práce se věnuje tvorbě simulátoru 3D autoškoly a kontrole dodržování pravidel silničního provozu. Je zde představen herní engine Unity 3D, za jehož pomoci byl vytvořen simulátor autoškoly. V práci je představen způsob vývoje her od tvorby modelů po implementaci vlastní hry.
Procedurální generování v Unity
Goš, Pavel ; Chlubna, Tomáš (oponent) ; Milet, Tomáš (vedoucí práce)
Cílem této práce je vytvoření procedurálního generátoru podzemních kobek v herním enginu Unity. V práci lze najít popis nejdůležitějších systémů tohoto enginu. Zároveň je zde popsán vývoj a implementace procedurálního generování půdorysu mapy za využití Perlinova šumu a její následné výplně objekty.
Vizualizace modelu ve virtuální realitě
Cmajdálka, Ondřej ; Dobrovský, Ladislav (oponent) ; Hůlka, Tomáš (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá fenoménem zvaným virtuální realita, jeho historickým vývojem a v dnešní době používanými technologiemi. Dále se věnuje herním enginům, jejich historii a struktuře. Praktická část práce popisuje návrh a tvorbu prostředí pro virtuální realitu. Navržené prostředí demonstruje vybrané vlastnosti herního enginu, které z něj činí vhodný nástroj k vývoji prostředí pro virtuální realitu.
Fyzikální simulace v počítačových hrách
Dočkal, Jiří ; Havel, Jiří (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Práce se zabývá problematikou moderních herních enginů se zaměřením na fyzikální simulace a částicové systémy. Nabízí přehled použitelných architektur pro vývoj herního enginu. Poskytuje charakteristiku jeho nejdůležitějších logických modulů jako scénový graf, správa zdrojů nebo vykreslování. Popsány jsou také dnešní nástroje pro fyzikální simulaci ve hrách. Hlavní část práce je soustředěna na návrh a implementaci vlastního herního enginu C3D, který využívá možností fyzikálního enginu NVIDIA PhysX. Práce nabízí moderní techniky, které vycházejí z autorových zkušeností.
Porovnávání 3D multispektrálních snímků lidského těla
Šopák, Petr ; Burian, František (oponent) ; Chromý, Adam (vedoucí práce)
Táto práce se zabývá vytvoření nové aplikace RoScan Analyzer 2.0 vycházející z původní aplikace Roscan Analyzer pomocí jednoho z aktuálních herních platforem. Táto aplikace slouží pro vymodelování 3D modelu oskenované části lidského těla pomocí RoScan System a následné aplikace implementovaných nástrojů jako módy zobrazení anebo měření na modelu dle uživatelem zadaných bodech. K této aplikaci byl přidán nový modul pro porovnání dvou 3D modelů, ve kterém lze modely manuálně anebo automaticky na sebe zarovnat a následně porovnat. Před porovnáním lze na modelech odfiltrovat fyziologické diference. Pro realizaci nové aplikace RoScan Analyzer 2.0 byla vybrána herní platforma Unity.
Mobilní aplikace "Pejsek záchranář" - Mimořádná událost
Krejčí, Jan ; Milet, Tomáš (oponent) ; Chlubna, Tomáš (vedoucí práce)
Cílem práce je navrhnout a implementovat jednoduchou výukovou mobilní aplikaci pro děti, která formou hry ukazuje správný postup přivolání první pomoci při mimořádné události nehody vlaku. Práce se nejdříve zabývá obecnými zásadami poskytování první pomoci při mimořádné události a způsobu jejich výuky. Dále charakteristickými prvky vzdělávacích her, rozborem již existujících řešení a herním enginem Unity. Na základě nastudované teorie je navržena a následně v Unity implementována vzdělávací hra. V závěru práce je popsán průběh a výsledky testování. Výsledná verze hry je připravena ke zveřejnění.
Vizualizační projekt založený na Unreal Development Kitu
Bury, Jiří ; Navrátil, Jan (oponent) ; Pečiva, Jan (vedoucí práce)
Tato práce se zaměřuje na tvorbu her v Unreal Development Kitu (UDK). Jsou zde probírány technologie pohánějící Unreal Engine 3 a nástroje, které UDK obsahuje. Dále se práce zabývá řešením plně dynamického denního cyklu, pokročilým zpracováním materiálů a obecně tvorbou scén určených pro herní a filmový průmysl. Podrobně je vysvětlen postup modelování objektů (v tomto případě na autě), s čímž souvisí skinning, rigging, texturování, import do UDK, přiřazení materiálů a propojení s UnrealScript kódem.
Inovativní herní demo v Unity
Schneider, Michael ; Chlubna, Tomáš (oponent) ; Milet, Tomáš (vedoucí práce)
Cílem této práce je vytvoření inovativního herního dema v herním enginu Unity. V práci lze najít popis nejdůležitějších systémů tohoto enginu. Zároveň je zde popsán vývoj návrhu inovativní mechaniky. Ten je realizován v podobě dema, jehož implementace je zde také rozebrána. Součástí dema je editor, který dovoluje vytvořit další úrovně. Inovativní koncept spočívá ve využití přeměn energie k úspěšnému vyřešení úrovní.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 62 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.